پشتیبان 1

کارمند پشتیبانی

پشتیبان 1

نکته های مهم درباره سیستم VOIP

نکته های مهم درباره سیستم VOIP

تجهیزات مورد نیاز VOIP

برای اینکه با VOIP و کارایی آن بیشتر آشنا شوید و بدانید چه تفاوتی با انواع تلفن های معمولی دارند به مقاله سرویس VOIP چیست مراجعه کنید.
برای راه اندازی یک سیستم VOIP به تجهیزاتی مانند رایانه، تلفن های مخصوص VOIP و آداپتور ویپ یا گیت وی (GATEWAY) نیار داریم.
سرویس های VOIP به طورکلی هم می توانند بر روی کامپیوتر ها پیاده سازی و اجرا شوند و هم می توانند بر روی تلفن های مخصوص VOIP از آن ها استفاده کرد.
همچنین می توانید از این سیستم برای خطوط ثابت یا آنالوگ هم استفاده کنید.
دستگاهی به نام GATEWAY این امکان را به شما می دهد که بتواند سیگنال های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کرده و بر روی سیستم VOIP خود دریافت کنید.
اگر قصد استفاده از سرویس VOIP بر روی کامپیوترهای خود دارید به یک نرم افزار مخصوص و یک میکروفون مخصوص احتیاج خواهید داشت.
تلفن های مخصوص VOIP نیز به یک خط انتقال بخصوص متصل می شوند و یک ارتباط با پهنای باند زیاد را برای شما برقرار می کنند.
شرکت های ارائه دهنده سرویس ویپ می توانند سیستم شما را به شکلی تنظیم کنند که فقط بتوانید در شهری که هستید با همان شهر تماس بگیرید و یا می توانند تنظیمات سرویس شما را به شکلی انجام دهند که بتوانید با هر جایی که میخواهید تماس بگیرید و با هر نوع تلفنی ارتباط برقرار کنید.
سیستم VOIP می تواند این قابلیت را به شما بدهد که در یک لحظه با چند نفر صحبت کنید.
اگر می خواهید تلفن سنتی خود را با یک سرویس VOIP جایگزین کنید باید تفاوت هایی را در نظر بگیرید.
• برخی از خدمات VOIP در هنگام قطع برق از کار می افتند و سرویس ارائه دهنده ممکن است پشتیبانی برق نداشته باشند.

ارتباط یکپارچه در سیستم VOIP

ارتباط یکپارچه در سیستم VOIP| سیستم VOIP| پگاه سرویس|pegahservice.ir

سیستم VOIP گردش کار تیم شما را از طریق مفهومی به نام ارتباطات یکپارچه (UC) ارتقا می دهد.
بجای استفاده از چندین برنامه متفاوت، پلتفرم ارتباطی شرکت شما کاملا یکپارچه خواهد شد.
این روش ارتباطی حتی برای کارمندان و برقراری ارتباط با همکاران دیگر یا مشتریان هم کاربرد دارد و بسیار برقراری ارتباط را راحت کرده است.
با استفاده از این ویژگی می توانید تماس ها را بین بخش های مختلف نیز منتقل کنید.
تیم شما با همکاری در کنفرانس ویدیویی و با اشتراک گذاری تصویری می توانند هوشمندانه تر کار کنند.
ویژگی UC یا ارتباط یکپارچه تماس های در حال حاضر را می تواند به صورت بصری و سازماندهی شده ترتیب دهد.
در اینجا برخی از عملکرد های کلیدی در یک پلتفرم UC را برایتان بیان می کنیم:
• پیام رسانی فوری
• جلسات تصویری
• کنفرانس تلفنی
• چت میان کارمندان و هم تیمی ها
• اشتراک گذاری تصویری
• اپلیکیشن های موبایل و دسکتاپ

رمزگذاری تماس و امنیت سیستم VOIP

رمزگذاری تماس و امنیت سیستم VOIP

امنیت سیستم VOIP برای صاحبان مشاغل بسیار حایز اهمیت است.
تماس های تلفنی معمولا حاوی اطلاعات محرمانه مانند شماره کارت اعتباری و مکالمات منابع انسانی است، که باید مراقب این اطلاعات باشید، در غیر این صورت می تواند هزینه های گزافی رو برای شما داشته باشد.
VOIP بسیار امنیت بالایی دارد حتی اگر داده های شما از طریق اینترنت منتقل شوند.
سیستم های تلفن VOIP دارای امنیت داخلی هستند تا مانع از حمله ها یا دخالت های خلافکاران در تماس ها شوند.
از ارائه دهنده خدمات VOIP خود درباره رمزگذاری تماس ها بپرسید، تکنولوژی های VOIP مانند TLS و SRTP داده های تماس ها را بهم می زنند و شنود را تقریبا غیر ممکن می کنند.
باید هنگام انتخاب ارائه دهنده سرویس VOIP دقت کنید که آیا آن شرکت اعتبارات لازم و استانداردهای مورد نیاز صنعت را دارد یا خیر.
بیشتر شرکت های ارائه دهنده VOIP پیشنهاد هایی را برای انتخاب تجهیزات مورد نیاز به شما می دهند و مانند پگاه سرویس کارایی آن ها را برایتان توضیح می دهند.

کلام آخر

پگاه سرویس بزرگترین ارائه دهنده خدمات و تجهیزات VOIP در اصفهان با چندین سال سابقه و تجربه در حوزه خدمات شبکه است.
این شرکت از تامین تا تجهیز و نصب و راه اندازی سیستم های VOIP همراه شما هستند و با پشتیبانی با کیفیت خود سعی در ارائه بهترین خدمات دارد.
ما تا آخر در کنار شماییم و بر این باور هستیم که فناوری ارزش آفرین است و ما این ارزش را برای شما به ارمغان می آوریم.

شما توانید با کارشناسان فنی ما در تماس باشید و جهت دریافت راهنمایی اقدام کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.